БҚО-да сатып алынған шұжық қаптамасында көптеген ақпарат қамтылмағаны анықталды

22:50, 14 қараша 2024

© Сурет: kazah-zerno.kz

2024 жылдың маусым-қазан айлары аралығында "Маңғыстау облыстық тұтынушылардың құқықтарын қорғау қоғамы" ҚБ өкілдері Батыс Қазақстан облысындағы дүкендердің бірінен құпия сатып алушы әдісімен жартылай ысталған "Вайнахская халяль" шұжығын сатып алды, деп хабарлайды Zakon.kz.

Бұдан әрі үлгі ҚР ДСМ СЭБК "Ұлттық сараптама орталығы" ШЖҚ РМК Батыс Қазақстан облысы бойынша филиалының аккредиттелген зертханасына кешенді зерттеуге жіберілді. Талдау нәтижелері өнімде оның саны (салмағы) туралы деректер болмағанын, азық-түлік өнімін пайдалану бойынша ұсыныстар мен шектеулер болмағанын, Кеден одағының техникалық регламентінің талаптарына сәйкес келмейтін және көптеген тұтынушылар үшін маңызды болуы мүмкін ГТА қолдану арқылы алынған компоненттердің ықтимал құрамы туралы мәліметтер болмағанын, сондай-ақ "ҚР Тілдер туралы" ҚР Заңы талап ететіндей тұтынушылар үшін мемлекеттік тілдегі ақпарат болмағанын көрсетті. Сонымен қатар "Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы" ҚР Заңы бойынша шет тіліндегі немесе тек орыс тіліндегі ақпарат берілмеген болып саналады — бұл барлық мәліметтерді ана тілінде көргісі келетін сатып алушылар үшін қолайсыздық тудыруы мүмкін.

Шұжық, Вайнахская халяль, БҚО, сурет - Zakon.kz жаңалық 14.11.2024 22:50

Сурет: Жанна Биятан

Сарапшы-құқық қорғаушы Әлия Әлібекова тұтынушылар сатып алудан бұрын өнімдердің сапасын өз бетінше бағалай алатынын атап өтті:

  • Құрамын зерттеңіз: ингредиенттер неғұрлым аз болса, соғұрлым жақсы.
  • Сақтау мерзімін тексеріңіз: жаңа піскен шұжық әдетте ұзақ сақталмайды. Егер мерзімі бір айдан асса, өнімге консерванттар қосылған болуы мүмкін.
  • Сақтау шарттарына назар аударыңыз: мысалы, жіңішке шұжықтар мен жартылай дайын өнімдер төмен температурада, ал дүкенде — тоңазытқышта сақталуы керек.
  • Қаптаманы тексеріңіз: ешқандай зақым немесе ағып кету болмауы керек, қаптама өнімге тығыз жабысып тұруы керек.
"Азық-түлік сапасын бақылаудың мемлекеттік бағдарламалары бірінші кезекте тұтынушыларды қорғауға бағытталған. Бірақ әрқайсымыз да өз үлесімізді қоса аламыз. Біріншіден, өнімдерді таңдағанда абай болыңыз: қаптамадағы ақпарат түсінікті және толық болуы керек. Сатушыларға сұрақтар қоюдан қорықпаңыз, өнімдердің шығу тегі мен сақтау шарттарын нақтылаңыз. Егер сапаға немесе қауіпсіздікке күмән туындаса, тұтынушылардың құқықтарын қорғау жөніндегі жергілікті ұйымдарға жүгінуге болады", — деп толықтырды Әлібекова.

Сертификаттау — бұл өнімнің белгіленген талаптарға сәйкестігін растайтын және нарықта ықтимал қауіпті тауарлардың пайда болуына жол бермейтін сапа мен қауіпсіздіктің кепілі. Тамақ өнімдеріне оның сапасы мен қауіпсіздігін растайтын сертификат немесе сәйкестік декларациясы қоса берілуі тиіс. Сатушы бұл құжаттарды өнімді өндірушіден/импорттаушыдан сұрауы керек және сатып алушының өтініші бойынша оларды ұсынуға міндетті, бұл тұтынушыға сатып алмас бұрын өнімнің сапасы мен қауіпсіздігіне көз жеткізуге мүмкіндік береді. Берілген сертификаттар мен тіркелген сәйкестік туралы декларациялардың түпнұсқалығын Кеден одағының Бірыңғай тізілімінде тексеруге болады.

Осы материалды дайындаған "МОТҚҚҚ" ҚБ шұжық пен жіңішке шұжық сүйікті тағам болып қала бере алатынын еске салады, бірақ мынаны есте ұстаған жөн: өнім туралы неғұрлым көп ақпарат болса, дұрыс таңдау жасау соғұрлым оңайырақ болады. Сапа стандарттарын сақтай отырып және біз тұтынатын нәрсеге белсенді қызығушылық таныта отырып, әрқайсымыз нарығымызды сапалы әрі қауіпсіз етуге көмектесеміз.

Осы шолу бойынша сұрақтар туындаған жағдайда Instagram-дағы OZPP.KZ парақшасына, 87054222739 телефоны немесе БҚО бойынша Сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаментінің мына жедел желісінің телефонына хабарласыңыз: 8 (7112) 500 044.

Источник: zakon.kz


Подписывайтесь на наш Telegram-канал. Будьте в курсе всех событий!
Мы работаем для Вас!