«111» байланыс орталығы әйелдер мен балалармен қалай жұмыс істейді

16:04, 10 мамыр 2024

© Сурет: pexels

ЦДИАӨМ "111" байланыс орталығы қызметінің және орталық мемлекеттік органдармен, жергілікті атқарушы мекемелермен өзара іс-қимыл жасау қағидаларын әзірледі.

Байланыс орталығының "111" телефон нөміріне қоңырау шалу тегін және тәулік бойы жұмыс істейді.

"111" байланыс орталығының негізгі міндеттері:

  • өтініш берушілерге отбасы, әйелдер мен балалардың құқықтарын қорғау мәселелері бойынша үздіксіз ақпараттық-анықтамалық консультация, ұйымдастырушылық, психологиялық көмек беру;
  • келіп түскен өтініштерге байланысты мәселелер бойынша орталық мемлекеттік органдармен, жергілікті атқарушы органдармен өзара іс-қимыл жасау;
  • отбасы, әйелдер мен балалардың құқықтарын қорғау мәселелері бойынша "111" байланыс орталығы ұсынатын консультациялық, ұйымдастырушылық, психологиялық көмектің қажетті сапасын қамтамасыз ету.

"111" байланыс орталығы қызметінің қағидалары:

  • тегін;
  • қол жетімділік;
  • тиімділік;
  • тиімділік;
  • кәсіпқойлық;
  • құзыреттілік;
  • анонимділік;
  • құпиялылық.

"111"байланыс орталығы:

  • өтініш берушінің таңдауы бойынша жеке және заңды тұлғаларға өз қызметтерін тәулік бойы, үзіліссіз, демалыс және мереке күндерінсіз мемлекеттік және орыс тілдерінде ұсынады;
  • өтініш берушілерге ақпараттық-анықтамалық консультациялар, ұйымдастырушылық, психологиялық көмек көрсетеді;
  • келіп түскен өтініштер мәселелері бойынша орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдармен өзара іс-қимылды жүзеге асырады;
  • қажет болған жағдайда құзырет мәселелері бойынша орталық мемлекеттік, жергілікті атқарушы органдармен хат алмасуды жүргізеді;
  • Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары жөніндегі уәкілмен және облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың Бала құқықтары жөніндегі өңірлік уәкілдерімен Балалардың құқықтарын қорғау мәселелерінде өзара іс-қимылды жүзеге асырады;
  • ресми байланыс арналары арқылы және 111.gov4c.kz электрондық пошта мекенжайына келіп түсетін ауызша және жазбаша өтініштерді қабылдайды және қарайды;
  • келіп түскен мәселелер бойынша шешудің неғұрлым тиімді жолын айқындау үшін өтініштер бойынша ақпаратты жинауды және өңдеуді жүзеге асырады;
  • келіп түскен өтініштер бойынша қажетті көмек көлемін таңдау туралы шешімді дербес қабылдайды;
  • қажетті ақпаратты беру және алу үшін орталық мемлекеттік органдарға, жергілікті атқарушы органдарға шығыс қоңыраулар жасайды;
  • жедел ден қою шаралары талап етілетін өтініштер келіп түскен жағдайларда қолда бар байланыс арналары арқылы дереу орталық мемлекеттік органдарға, жергілікті атқарушы органдарға қажетті ақпаратты береді;
  • келіп түскен өтініштерді тіркеудің ақпараттық жүйесіндегі сұрау салу нысанына қажетті деректерді енгізеді;
  • жеке және заңды тұлғаларға олардың ауызша немесе жазбаша сұрау салуы бойынша өтінішті тіркеу нөмірі, қойылған мәселені шешу бойынша ағымдағы мәртебесі мен жұмыс барысы туралы ақпарат береді;
  • білім базасында бар ақпарат бойынша өз қызметін ақпараттық-анықтамалық қолдауды жүзеге асырады;
  • егер өтініш мәселесі Бірыңғай байланыс орталығы операторларының құзыретіне кіретін болса, онда ол туралы өтініш берушіні хабардар ете отырып, операторға қоңырауды қайта жібереді;
  • егер өтініш мәселесі "111" байланыс орталығының құзыретіне кірмесе, консультант өтініш берген адамға осы мәселені шешу құзыретіне кіретін субъектіге қатысты қолда бар ақпаратты береді;
  • қажет болған жағдайларда ақпараттандыру саласындағы уәкілетті органның жазбаша талабы бойынша Сұрау салынатын мерзімде "111" байланыс орталығына қоңырау шалған жеке немесе заңды тұлғамен консультанттың сөйлесу жазбасын ұсынады;
  • консультанттардың кәсіби құзыреттілігін арттыруды, оқытуды және қайта оқытуды жүзеге асырады;
  • консультанттарға көтермелеу және ынталандыру сипатындағы шараларды қолданады, азаматтардың "111" байланыс орталығының қызметі, ақпараттық-анықтамалық консультациялар беру тәртібі мен процесі, бұқаралық ақпарат құралдарында, теледидарда ақпараттандыру, электрондық ақпараттық ресурстарда жарияланымдарды орналастыру, сыртқы ақпараттық ресурстарда жарияланымдарды орналастыру арқылы әйелдер мен балалардың құқықтарын қорғау саласында ұйымдастырушылық, психологиялық көмек көрсету туралы хабардарлық деңгейін арттырады.

"111" байланыс орталығының орталық мемлекеттік органдармен, жергілікті атқарушы органдармен өзара іс-қимылына қатысушылар:

  • ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган;
  • ҚР Бала құқықтары жөніндегі уәкіл;
  • облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың Бала құқықтары жөніндегі өңірлік уәкілдері;
  • орталық мемлекеттік органдар;
  • жергілікті атқарушы органдар;
  • жеке және заңды тұлғалар.

Өз функцияларын іске асыру кезінде "111" байланыс орталығы орталық мемлекеттік органдармен, жергілікті атқарушы органдармен мынадай мәселелер бойынша өзара іс-қимыл жасайды:

  • адам мен азаматтың құқықтары мен бостандықтарын қорғау және қалпына келтіру, заңдылықтың сақталуын қадағалау;
  • адамның өмірін, денсаулығын, құқықтары мен бостандықтарын, қоғам мен мемлекеттің мүдделерін заңсыз қол сұғушылықтардан қорғау, қоғамдық тәртіпті сақтау және қоғамдық қауіпсіздікті қамтамасыз ету;
  • жеке және заңды тұлғаларға заң көмегін ұйымдастыру және көрсету және өзге де мәселелер;
  • Балалардың құқықтарын қорғау, мектепке дейінгі, орта, техникалық, кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша, жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру, білім беру сапасы, тіл саясаты және мүгедек адамдарды өзге де әлеуметтік қорғау, зейнетақымен қамсыздандыру, әлеуметтік көмек, әлеуметтік сақтандыру, жұмыспен қамту, еңбек саласы, халықтың көші-қоны және өзге де мәселелер;
  • Денсаулық сақтау, халықтың денсаулығын сақтау және нығайту, қолжетімді және сапалы медициналық көмек;
  • табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың алдын алу және жою, өрт қауіпсіздігі және өзге де мәселелер;
  • сыртқы саяси қызметті жүзеге асыратын ведомствоның құзыретіне жататын;
  • мемлекеттік жастар және отбасы саясаты, ақпарат, Діни қызмет, қайырымдылық, волонтерлік қызмет және өзге де мәселелер;
  • жұмылдыру, әскери білім және ғылым, әскери-патриоттық тәрбие және өзге де мәселелер;
  • Ветеринариялық бақылау және қадағалау, Жер ресурстарын басқару және өзге де мәселелер;
  • теміржол, автомобиль және өзге де көлік, авиация, автомобиль жолдары, әуежайлардың қызметі және өзге де мәселелер;
  • туризм, дене шынықтыру және спорт;
  • қоршаған ортаны қорғау, орман шаруашылығы, жануарлар дүниесін пайдалану және өзге де мәселелер;
  • қажет болған жағдайда: өнеркәсіп және құрылыс, экономика, қаржы саласы, энергетика, сауда және интеграция, су ресурстары.

Құжат 24 мамырға дейін жария талқылау үшін Ашық НҚА сайтында орналастырылған.

Источник: zakon.kz


Подписывайтесь на наш Telegram-канал. Будьте в курсе всех событий!
Мы работаем для Вас!