Миллениалдар мен зумерлер жұмыс орындарын өзгертуде

17:54, 2 тамыз 2022
3461

Microsoft зерттеуіне сәйкес, қызметкерлерге өзгерістер қажет: зумерлер мен миллениалдардың 49%-ы гибридті жұмыс моделіне, ал 46%-ы қашықтан жұмыс істеуге көшу мүмкіндігін қарастыруға дайын.

Жататын жұмысшылардың Интернет буыны  (1990-2010жж.) мен миллениалдар ұрпақтарына (1980-1990жж.) жататын жұмысшылар 18-41 жас аралығындағы бүгінгі таңда жұмыс күшінің көп бөлігін құрайды. Microsoft Work Trend Index 2022-нің соңғы есебі1 бұл қызметкерлердің жұмыстан не қалайтынын және оның орнына не беруге дайын екенін анықтау арқылы жұмыс өміріндегі рөлін қайта қарастыратындығын көрсетті. Атап айтқанда, зерттеу көрсеткендей, зумерлер мен миллениалдардың 49%-ы осы жылы жұмыс орнын өзгерту мүмкіндігін қарастырады.

  1. Жаңа тренд – еркіндік пен икемділік тренді туындауда

Work Trend Index-тің 2022 жылғы есебі барлық жұмысшылардың икемділікті қалайтындығын көрсеткенімен, бұл өзгерістерді ең көп қолдайтын миллениалдар мен зумерлер екенін атап өтті. Сонымен, олардың 49%-ы қазіргі жағдайын сақтай отырып, гибридті модельге көшу мүмкіндігін қарастыруы мүмкін, ал 46%-ы қашықтан жұмыс істеуге көшуі мүмкін. Олар басқа ұрпақтарға қарағанда уақыт пен жұмыс орнын таңдау еркіндігіне көп көңіл бөледі.

  • Басымдықтар өзгереді — әл-ауқат пен корпоративтік мәдениет маңызды бола бастайды

Мыңжылдықтар мен мыңжылдықтардан кейінгі буын қызметкерлеріне икемділік қажет емес. Есеп бойынша, бұл қызметкерлер үшін жалақыдан кейінгі басты басымдықтардың бірі — жұмыс орнындағы оң мәдениет (46%), әл-ауқат (42%) және мақсат немесе мағына сезімі (40%).

3.         Жұмыстан кету қолайлы, өйткені бизнес өзгеруі керек

Зерттеу көрсеткендей, екі жас ұрпақтың өкілдері жұмыстан кетуден қорықпайды. Еуропада сауалнамаға қатысқандардың жартысына жуығы (49%) Еуропа, Таяу Шығыс және Африка бойынша орташа есеппен 36%-бен салыстырғанда биыл жаңа жұмыс берушіге ауысуды қарастыруы мүмкін. Тағы 31%-ы қашықтан жұмыс істеуге мүмкіндік беретін басқа жұмыс іздейтінін атап өтті.

Тағы бір маңызды өзгеріс — гибридті жұмыс. Дайынбыз ба?

Бүгінгі таңда миллениалдар мен зумерлердің өкілдері жұмыс күшінің едәуір бөлігін құрайды және болашақта олар жетекші лауазымдарға ие болады.

Үздік таланттарды тарту үшін — қазір және болашақта-ұйымдар қызметкерлердің жаңа үміттерін қанағаттандыру үшін жұмыс әдістерін бейімдеуге мәжбүр болады. Сондықтан HR мамандары мен бизнес көшбасшылары осы топтар қатысатын, адалдықты сезінетін және өз мақсаттарын нақты түсінетін компаниялар құруға мәжбүр болады.

«Соңғы 2 жылдағы тәжірибені және осы кезеңдегі өзгерістерді жою мүмкін емес. Менеджерлерге қызметкерлердің үміттеріне бейімделуге мүмкіндік беру бизнесті ұзақ мерзімді жетістікке жетуге көмектеседі. Бұл бейімделуге көмектесетін тамаша құрал — бұл Microsoft Viva – бұл командаларға Еңбек өнімділігі мен қызметкерлердің әл—ауқатын жақсарту бойынша нұсқаулықтардың арқасында жетістікке жетуге көмектесетін қызмет»,-дейді Кетеван Ратиани, Microsoft CEE Multi-Country Modern Work бағыты бойынша директоры.

Қызметкерлердің қажеттіліктерін сәтті қанағаттандыру үшін HR мамандары мен бизнес көшбасшыларының ойлау қабілетін өзгерту қажет, оның ішінде командалардың қалай жұмыс істейтінін, кеңсенің рөлі қандай және менеджерлердің құқықтары мен мүмкіндіктерін қалай кеңейту керек екенін қайта ойластыру қажет.

Жұмыс орнындағы жағымды корпоративті мәдениеттің маңыздылығы мен икемділікке деген ұмтылыстың артуына байланысты менеджерлер қызметкерлер мен менеджерлердің рөлдері мен міндеттері, сондай-ақ гибридті жұмыс қалай жұмыс істейтіні туралы нақты түсінікке ие болу үшін өз командаларының жұмыс әдістерін бейімдеуі керек.

Алайда, бұл жаңа нормаларды  бірнеше компаниялар ғана (тек 27%) нақты анықтады. Тиімді гибридті командаларды құру үшін менеджерлер командалық келісімдерді енгізіп, кеңседе «неге», «қашан» және «қалай» деп белгілеуі керек. Бұл дегеніміз жеке ынтымақтастықтың мақсаттарын сәйкестендіруді, жиналыс ережелерін, гибридті кездесулердің этикетін және кеңістіктің қалай қолдау көрсете алатындығын қайта қарастыруды білдіреді.

Бұл келісімдер кеңседе немесе қашықтан жұмыс істейтініне қарамастан, барлық қызметкерлер үшін бірдей қызықты жұмыс тәжірибесіне кепілдік беруі керек. Цифрлық ынтымақтастық мәдениеті, егер көшбасшылар технологияны дұрыс қолданса, географиялық қашықтықты және басқа да айырмашылықтарды жеңуге көмектеседі. Міне, осындай келісімдердің құрамдас бөліктерінің кейбір мысалдары:

  • Жиналыстарды жоспарлауды жеңілдету және оңтайландыру үшін ашық / ортақ Outlook күнтізбелері.
  • Microsoft Teams сілтемелерін жиналысқа әр шақыруға қосыңыз, сонда адамдар онлайн немесе офлайн режимінде қосылғысы келетінін таңдай алады.
  • Жаңартылған Outlook RSVP пайдалану жиналысқа жеке немесе қашықтан қатысатындығыңызды, басқа адамдар кеңсеге бару керек пе, жоқ па, соны жоспарлауға мүмкіндік береді. 
  • Барлығына бірдей ақпаратқа қол жеткізу және құжаттардың нұсқаларын бақылау үшін бұлттағы ортақ құжаттармен бірлесіп жұмыс жасаңыз.
  • Сандық құралдарды қолдану, мысалы, Microsoft Viva құралын енгізу бұл жұмыс процестері мен мінез-құлқының заңдылықтарын білуге, қызметкерлердің әл-ауқаты мен командадағы өнімді қарым-қатынасты жақсартуға, білім алмасуға, корпоративтік мәдениетті нығайтуға мүмкіндік береді және нәтижесінде ұйымдарға ең жақсы және жарқын таланттарды сақтап қалуға көмектеседі.
  • Офлайн және онлайн кездесулер үшін де кеңестер өткізудің тең мүмкіндіктерін қамтамасыз ететін техникалық құралдармен жабдықталған кеңсе конференц-залдарын құру.
  • Teams Rooms-ті Front Row функциясымен қатар қолдану барлық адамдарға қай жерде болғанына қарамастан, гибридті кездесуге қатысуға мүмкіндік береді. Teams қосымшасындағы Front Row-да бейнегалереясы экранның төменгі жағында көрсетіледі, сондықтан қатысушылар қашықтағы әріптестерін бір бөлмеде болғандай көре алады.
  • Осы уақытта жақын жерде болмаған адамдармен ақпарат алмасу үшін қоңырауларды жазып алу.
  • PowerPoint Recording Studio және Cameo көмегімен сіз презентацияңызды жазып, оны әріптестеріңізбен бөлісе аласыз, олар оны бос уақытында көре алады және өз міндеттерінен алшақтамайды.

Әмбебап тәсіл жоқ. Сондықтан кеңсенің барлығына тиімді болуы және икемді, гибридті жұмыс шынымен жұмыс істеуі үшін күш қажет. Кадрлар бөлімінің басшылары өзгерістерді тиімді енгізуде шешуші рөл атқаратын болады. Технологиялық және мәдени өзгерістер арқылы қызметкерлердің жаңа үміттеріне бейімделе отырып, ұйымдар болашаққа сенімді бола алады және гибридті жұмыстан толықтай пайда көре алады.

Источник: 7kun.kz


Подписывайтесь на наш Telegram-канал. Будьте в курсе всех событий!
Мы работаем для Вас!